Klacht POSTNL: Bezorging wordt beloofd maar telkens niet nagekomen en de klant wordt niet ingelicht.

Deeyennay

Ik heb vorige week een bed besteld en kreeg op dinsdagavond een sms van Extra@Home met de mededeling dat het tussen 10:27 en 13:27 bezorgd zou worden. Ik heb gewacht, maar niemand kwam. Dus ik heb om 14:15 gebeld en na 22 minuten (!) in de wachtrij krijg ik iemand aan de lijn die zegt: "de chauffeurs zijn wat later vertrokken. Ze zijn er wel over ongeveer twee uren." Ik werd hier vooraf niet over ingelicht. Ik heb toen 3 uur gewacht en weer gebeld, om 18:44, en na 26 minuten (!!) in de wachtrij krijg ik te horen dat het helemaal niet bezorgd zou worden die dag. Ik werd hier wederom niet over ingelicht en moest er zelf maar achter zien te komen. De bezorging is nu 3 dagen uitgesteld.

Ik heb om een vergoeding gevraagd en de telefonist zei dat ik dat maar "met de chauffeur moet regelen." Ik heb gezegd dat de chauffeur er niets mee te maken heeft en de telefonist zei "ja dan kan ik u ook niet verder helpen."

Zie hier nog tientallen klachten: http://www.klacht.nl/extrahome/

Volledige terugbetaling van de bezorgkosten. Ik heb geen 49 euro betaald voor deze onzin. Ik moet nu een halve week op de grond slapen, terwijl ik chronische rugklachten heb.

Geachte heer/mevrouw Sami,Wat een vervelende situatie. Ik adviseer u om contact met de afzender op te nemen, zodat deze een klacht namens u kan doorgeven aan Extra@home. Mijn excuus voor het door u ondervonden ongemak.Met vriendelijke groet,Susanna
    Deeyennay
    Ik ben hier niet blij mee. Ik heb het gemeld bij Extra@Home en toen hebben zij beloofd om mij maandag te bellen met een oplossing. Dit is wederom niet gebeurd. Kunnen jullie nou eens ophouden met valse beloftes? Ik wil een vergoeding, zonder verwezen te worden naar de standaard contactpersonen, want die doen toch niets. Dat mag ik nu wel aannemen, na vier valse beloftes. Wat is uw antwoord daarop?
    Geachte heer/mevrouw Sami,Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp uw frustratie, helaas kan ik deze niet voor u wegnemen. Reden hiervoor is omdat u nu contact heeft opgenomen met de klantenservice voor PostNL Pakketten en Briefpost. Daarbij bent u de geadresseerde en kunnen wij u alleen verwijzen naar de afzender omdat deze een overeenkomst heeft met Extra@home.Ik hoop dat u de zending snel in ontvangst kunt nemen en bied u nogmaals mijn oprechte excuses aan.Met vriendelijk groet,Tineke
    Deeyennay
    Ik ben op geen enkele manier verwezen naar een e-mailadres of telefoonnummer met direct contact. Daarnaast heeft Extra@Home het probleem nooit opgelost, maar telkens een ander de schuld gegeven. Ze hebben beloofd om een terugbetaling te regelen, maar anderhalve week later moest ik er zelf weer achteraan gaan. Het blijkt dat Extra@Home de verzender nooit heeft ingelicht over een eventuele terugbetaling. Slechtste ervaring OOIT met welk bedrijf dan ook. Incompetente amateurs. Bedriegers pur sang.