Klacht POSTNL: Bezorging.Zie boven.

Maria.W

Pakketjes voor de deur zetten,zonder aan te bellen.Zag de bezorger nog net weglopen.3x.
Ook pakje op fout adres afleveren.huisnummer is toch niet zo moeilijk om te lezen.

Mensen in dienst nemen,die gewoon hun werk goed doen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Erg spijtig dat de bezorging van uw pakketten niet volgens procedure verloopt. Pakketten mogen absoluut niet onbeheerd achtergelaten worden en mogen alleen bij een ander huisnummer aangeboden worden als de geadresseerde niet thuis is.

- Uw e-mailadres.

- Track & Trace codes van de betreffende pakketten.

- Heeft u ook een briefje ontvangen dat het pakket op een ander huisnummer is afgeleverd?