Klacht POSTNL: Bezorging

JACK

Vaak wordt de post verkeerd bezorgd en krijg ik het niet.
Ook belangrijke brieven komen niet aan.ik neem aan dat de bezorgers de weg weten en kunnen lezen.
Kijken niet naar naam en adres doen zomaar in de bus.
Had laatst 4 brieven van de buren tegelijk moet toch niet kunnen lijkt mij.

Zorgen dat de post op het juiste adres aankomt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorger. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat vervelend dat een aan u geadresseerde post bij uw buren is afgeleverd. Namens PostNL willen we u hier allereerst excuses voor aanbieden. Dit had niet mogen gebeuren.

Ik wil uw klacht direct doorgegeven aan de manager van de afdeling ‘Postbezorging’ met het verzoek de betrokken medewerker(s) zo snel mogelijk aan te spreken op de gemaakte fout(en). Bovendien zal hij/zij erop toezien dat de bezorging van de post op uw adres wordt verbeterd. U zult verder geen reactie meer over ontvangen.

* Uw e-mailadres
    * Adres van foutief geleverde post