Klacht POSTNL: Bezorging

Klachtnummer
# 363632
Gebruiker
JACK
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vaak wordt de post verkeerd bezorgd en krijg ik het niet.
Ook belangrijke brieven komen niet aan.ik neem aan dat de bezorgers de weg weten en kunnen lezen.
Kijken niet naar naam en adres doen zomaar in de bus.
Had laatst 4 brieven van de buren tegelijk moet toch niet kunnen lijkt mij.

De oplossing

Zorgen dat de post op het juiste adres aankomt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorger. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat vervelend dat een aan u geadresseerde post bij uw buren is afgeleverd. Namens PostNL willen we u hier allereerst excuses voor aanbieden. Dit had niet mogen gebeuren.

    Ik wil uw klacht direct doorgegeven aan de manager van de afdeling ‘Postbezorging’ met het verzoek de betrokken medewerker(s) zo snel mogelijk aan te spreken op de gemaakte fout(en). Bovendien zal hij/zij erop toezien dat de bezorging van de post op uw adres wordt verbeterd. U zult verder geen reactie meer over ontvangen.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    * Uw e-mailadres
    * Adres van foutief geleverde post

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen