Klacht POSTNL: bezorgingstijden wijzigen voor 22uur heeft geen nut wordt toch niet nageleefd.

JH

Bij thuis (woensdag) komst ligt er een "niet thuis bericht" in de brievenbus. Hierop staat dat je de bestellingstijd kunt aangeven wanneer je wel thuis bent mits dat het voor 22uur gebeurt.
Daarom maar direct de bezorgingstijd aangepast naar vrijdag. Hiervan netjes een bevestiging gekregen via de mail. Kom ik op donderdag thuis ligt er een briefje in de bus dat ik het pakketje de volgende dag op het postkantoor kan ophalen.
Nu kan ik zelf naar het centrum fietsen om het op te halen. Laat het staan dat dit ongeveer een half jaar geleden exact het zelfde voor gevallen is. Van beide keren een klacht ingediend. Het probleem wordt niet opgelost, alleen maar een excuses.

M.v.g.
JH Barneveld

Dat ze het de volgende dag/gewijzigde bezorg datum alsnog het pakketje komen brengen , zodat ik het niet op hoef te halen.

Geachte heer/mevrouw Barneveld,Het spijt me dat de pakketbezorger uw pakket niet op de door u aangegeven datum heeft aangeboden. Ik ga dit doorgeven aan een collega die hier verantwoordelijk voor is. We gebruiken uw reactie om onze dienstverlening te verbeteren. U ontvangt hier echter verder geen terugkoppeling over.Ik kan er helaas niet voor zorgen dat het pakket nogmaals bij u wordt aangeboden. U kunt het pakket afhalen bij het postkantoor op Henri Dunantplein 4 (Bruna) op vertoon van het ontvangstbewijs.Als u geen ontvangstbewijs heeft gekregen, dan kunt u onder vermelding van verzendcode 3SEPG12752291 en met een geldig legitimatiebewijs het pakket afhalen.Met vriendelijke groet,Wendy
    Klantenservice PostNL