Klacht POSTNL: bezorgklacht

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 470290
Gebruiker
boos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Als ik invul dat mn pakket bij afhaalpunt bezorgd moet en ik ook nog n brief op mn voordeur heb geplakt dat t nij afhaalpunt moet bezorgd Waarom dan bij buren bezorgd. dat wi ik niet . ik wil dat ook in toekomst niet. kan dit genoteerd worden ergens. en kan bezorger n bril krijgen?

De oplossing

mijn pakketten op afhaalpunt bezorgen als ik afwezig ben

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U wilt niet dat uw pakket bij de buren wordt bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat er situaties zijn waarin u liever niet heeft dat uw pakket bij de buren wordt bezorgd. U kunt dit het beste bij de afzender(s) van uw pakket(ten) aangeven. Dan kan er gekozen worden voor een verzendmethode waarbij conform voorwaarden niet bij de buren geleverd mag worden, bijvoorbeeld 'Alleen huisadres' (verzendmethode voor zakelijke klanten) of een verzekerde/aangetekende zending. Een standaard pakket, zoals de uwe, mag conform afspraken met de afzender bij de buren worden afgegeven.

    Conform diezelfde afspraken mag de chauffeur geen gehoor geven aan verzoeken op briefjes aan de deur of bij de deurbel. De betreffende chauffeur heeft volgens procedure gehandeld.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
boos
Datum
Uiteindelijke oplossing
er is niet echt n oplossing . ik blijf bij t standpunt als ik al bij de afzender heb opgegeven bij afhaalpunt bezorgen en er hangt n briefje ad binnenzijde deur met zelfde verzoek moet het niet bij buren worden afgeleverd. post.nl heeft niet gelezen dat ik het heb opgegeven bij afzender maar komt zelf met dat ik dat bij afzender moet opgeven. afijn pakketten hierna zijn bij afhaalpunt gebracht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen