Klacht POSTNL: Bezorgmoment niet bekend

Arend

Ik zou gisteren tussen 14.30 en 15.30 uur een pakket ontvangen. Dit is njet gebeurd.
Postnl is bij mij nog nooit op tijd geweest met afleveren op de tijden zoals ze staan in de track&trace, dus ben ik maar langer blijven wachten op mijn pakje. Helemaal voor niets natuurlijk want ik heb nog niks ontvangen. Er reed gister wel een bezorger door de straat...

Nu staat er op de track&trace dat het bezorgmoment niet bekend is. Dus ik vraag mij af hoe het nu zit en of ik mijn pakje nog wel ga ontvangen met die bezorgers van postnl tegenwoordig..

T&t code; 3SQBHC1318857

Lijkt mij vanzelfsprekend. Ik wil mijn pakje en dat die bezorgers eens op tijd komen.

Geachte heer van Hoove,

Ik begrijp dat onze pakketbezorger later langs is geweest dan gepland. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend voor u is. Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden omdat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Volgens mijn informatie is het pakket met de verzendcode 3SQBHC1318857 op 29-08-2016 om 16:39 uur bezorgd op uw adres.
    Op onze website wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. De pakketchauffeur is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, hierdoor kan het zijn dat het pakket niet op het verwachte tijdstip bezorgd kan worden. Het is voor mij niet mogelijk om hier invloed op uit te oefenen. Wij controleren wel de daadwerkelijke aflevertijdstippen en PostNL onderneemt actie waar dat nodig is om zo onze dienstverlening te optimaliseren.

Thera