Klacht POSTNL: Bezorgmoment niet gehaald we waren gewoon thuis

Klachtnummer
# 653220
Gebruiker
Mark28061986
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bezorgmoment niet gehaald? Kreeg ik in de mail, geen briefje niet aangebeld gewoonweg weer slecht van PostNL. Het is een groote puinhoop bij PostNL. Extra gewacht en dan krijg je dit!!!!

Gewenste oplossing

Goede chauffeurs aannemen dit kan gewoon niet meer in deze tijd!!! Gewoon schandalig. Voortaan ga ik alles met dhl doen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de pakketbezorging slecht is. Ik begrijp dat dit teleurstellend voor u is en ik bied u hiervoor mijn excuses aan. Graag geef ik u een toelichting.

    Ik heb nog wat verdere informatie nodig om uw melding compleet te maken. Zou u deze gegevens willen sturen?

    - Barcode van het pakket
    - Naam van de afzender

    U kunt de informatie opsturen door binnen 5 dagen op deze mail te reageren. Ik hoor graag van u.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen