Klacht POSTNL: Bezorgmoment op de dag zelf aangepast

sad Niet opgelost
Gebruiker1621168744

Vandaag zou ik een pakket ontvangen tussen 8:00 en 18:00, dus ik heb met mijn werk geregeld dat ik thuis kon werken voor 1 dag en heb zitten wachten opeens krijg ik de notificatie dat het bezorgmoment is aangepast naar morgen tussen 12:45 en 15:15. Ik vind dit echt belachelijk dat dit op de dag zelf wordt aangepast terwijl ik zo veel heb moeten regelen om het pakket te kunnen ontvangen.

Het pakket alsnog bezorgen.

Gebruiker1621168744
    Wederom heeft postnl het bezorgmoment aangepast naar nog een dag later.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

de tracking code van het betreffende pakket.

Gebruiker1621168744
    Goedemiddag. Het gaat om het volgende pakket Track & trace- / Afhaalcode: 3S TUBA 0029 7801 0

Mvg, Robin

Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Ik vind het erg jammer om te lezen dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Namens PostNL excuses voor de vertraging en ik betreur het dat wij uw verwachting niet hebben waargemaakt. Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw zending nog niet is bezorgd, dit is helaas niet gelukt. Waarschijnlijk is er vertraging ontstaan in de distributie. De bezorging staat nu ingepland voor 22 september 2021 tussen 12:30 uur en 15:00 uur. Daarom wil ik vragen om het nog tot morgen af te wachten. Indien u uw pakket morgen wederom niet ontvangt, adviseer ik u contact op te nemen met de afzender. De afzender kan een onderzoek opstarten naar de zending.