Klacht POSTNL: Bezorgmoment op de dag zelf aangepast

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 556492
Gebruiker
Gebruiker1621168744
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Vandaag zou ik een pakket ontvangen tussen 8:00 en 18:00, dus ik heb met mijn werk geregeld dat ik thuis kon werken voor 1 dag en heb zitten wachten opeens krijg ik de notificatie dat het bezorgmoment is aangepast naar morgen tussen 12:45 en 15:15. Ik vind dit echt belachelijk dat dit op de dag zelf wordt aangepast terwijl ik zo veel heb moeten regelen om het pakket te kunnen ontvangen.

Gewenste oplossing

Het pakket alsnog bezorgen.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

4 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1621168744
    Datum
    Wederom heeft postnl het bezorgmoment aangepast naar nog een dag later.
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:


    de tracking code van het betreffende pakket.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    Gebruiker1621168744
    Datum
    Goedemiddag. Het gaat om het volgende pakket Track & trace- / Afhaalcode: 3S TUBA 0029 7801 0

    Mvg, Robin
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Ik vind het erg jammer om te lezen dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Namens PostNL excuses voor de vertraging en ik betreur het dat wij uw verwachting niet hebben waargemaakt. Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw zending nog niet is bezorgd, dit is helaas niet gelukt. Waarschijnlijk is er vertraging ontstaan in de distributie. De bezorging staat nu ingepland voor 22 september 2021 tussen 12:30 uur en 15:00 uur. Daarom wil ik vragen om het nog tot morgen af te wachten. Indien u uw pakket morgen wederom niet ontvangt, adviseer ik u contact op te nemen met de afzender. De afzender kan een onderzoek opstarten naar de zending.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen