Klacht POSTNL: Bezorgster heeft mijn pakketje kwijtgemaakt en postnl neemt dit niet serieus.

N

Dat de bezorgster mijn brievenbuspakketje heeft kwijtgemaakt, ze heeft er mee aan mijn deur gestaan en de opdracht die zij gekregen heeft om met haar bewijs van afgifte bij mij langs te komen kennelijk niet hoeft uit te voeren, want ik bel nu elke week en ze is nog steeds niet geweest. Ook heb ik een klacht over de afhandeling hiervan. Als ik bel krijg ik elke week hetzelfde antwoord, maar er gebeurt niets.

Er nu eens voor zorgen dat de bezorgster langskomt, er voor zorgen dat ik niet elke week weer moet bellen. Dit speelt al vanaf half juni. Ik begrijp niet dat een bezorgster en een teamleider dit soort opdrachten gewoon keer op keer niet hoeven uit te voeren.

N
    Nog steeds geen duidelijke oplossing. De teamleider heeft gebeld, maar verdraait zijn eigen woorden en verandert de afspraak.
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u geen afhaalbericht heeft ontvangen voor uw brievenbuspakketje. Ik begrijp dat u graag wilt dat de bezorgster bij u langs komt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag informeer ik u.

Als een brievenbuspakket niet in uw brievenbus past, zal de zending naar een PostNL locatie gaan of afgeleverd worden bij uw buren. Er hoort uiteraard een briefje bij u te worden achtergelaten. Dat dit niet is gebeurd vind ik erg spijtig. Hierover is reeds een klacht gemeld en volgens mijn informatie is dit besproken om herhaling te voorkomen.

Volgens mijn informatie is er op 15 augustus voor de laatste keer contact met u opgenomen om de klacht te bespreken. Ik kan niet nagaan wat er precies besproken is. Indien het pakket op dit moment nog niet terecht is, raad ik u aan contact op te nemen met de afzender, indien bekend. Hopelijk kunt u nog achterhalen van welke afzender u op de betreffende datum een pakket verwachtte. De afzender is klant van PostNL en u bent klant van de afzender en heeft met deze partij een afspraak over uw aankoop en de levering ervan. Ik hoop uiteraard dat u samen met de verzender hierin tot een oplossing kunt komen.

N
Uiteindelijke oplossing Ik vind dat postnl zich er elke keer maar makkelijk vanaf maakt. Nu krijg ik een verhaal over eruit komen met de afzender. Daar laat je een klant niet weken lang voor bellen. Het gaat er om dat de bezorgster met mijn pakketje aan de deur heeft gestaan. En daarna allerlei dingen verzint. Heeft ze mijn pakketje gestolen??? En dan laten ze mij ook weken lang bellen omdat de bezorgster maar niet langskomt met haar bewijsje van afgifte en dan nu zeggen dat ze er op aangesproken wordt?!! En de teamleider zegt Dat hij het bewijsje gezien heeft en dan nu zegt hij weer van niet. Het klopt van geen kanten. Dat is geen oplossing. Ik laat het hier ook nog niet bij zitten!