Klacht POSTNL: Bezorgster rookt in bezorgbus.

monica0575

De bezorgster rookt in de bus met gevolgd dat de pakketjes onder de rooklucht zitten. Ik liep met haar mee naar de bus omdat ik toevallig net naar buiten liep, was een wat grotere pakket, toen die deur openging kwam de lucht naar buiten. Gisteravond bezorgd nu volgende ochtend 11uur stinkt het nog. Zowel ik als mijn zoon hebben astma en dit verergerd het alleen maar.

Dat ze de bezorgers erop wijzen dat dit niet kan!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is zeker niet fijn dat deze zending naar sigarettenrook stinkt. Hier maak ik graag een klacht voor aan.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de tracking code van het betreffende pakket.