Klacht POSTNL: Bezorgtijd onbekend

Klachtnummer
# 556021
Gebruiker
Vliegendebakker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn pakket op 30 augustus aangeboden bij postnl,. Het is nu 16 september en als ik de Track & Trace code invul staat er: bezorgtijd nog onbekend. Dit is heel vervelend, want het gaat om een pakket met waarde.

De oplossing

Het pakket bij de juiste mensen afleveren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als het pakket nog niet bij de geadresseerde is aangekomen. Om na te gaan wat er fout is gegaan ontvang ik graag de track trace code van u. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen