Klacht POSTNL: bezorgtijd op de site

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 197175
Gebruiker
Huberdina
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Je kan het pakket volgen op de site ,het komt dan vanaf 16.30 tot 19.00 je gaat eerder van je werk weg voor dit pakket.
Als je dan thuis komt ligt er een bericht dat ik niet thuis was van de bezorger , de tijd dat hij is geweest was om 14.00 uur dus niet zoals ze aangaven op hun site vanaf 16.30 uur.
Nu kan je ook weer niet op hun site om een andere bezorgtijd te boeken er moet weer eens een storing zijn volgens hun ,het is altijd weer de zelfde prietpraat je raakt er echt gefrustreerd van ik ben beperkt moet met een speciaal vervoer dus het pakket kan daar niet in mee omdat het nogal groot is en de lengte heeft ik moet maar tot vanavond tot 22.00 uur blijven proberen om door te dringen op hun site ik heb er echt genoeg van bv sturen ze een boeten over een brievenbus post stuk dat te weinig gefrankeerd zou zijn twee weken na dien je bewaard de verpakking toch geen twee weken en zo verdienen ze hun gels en zijn stevens in alles het duurste maar van service hebben ze geen oren naar

De oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw/meneer van der Sluis,

    Ik kan mij heel goed voorstellen dat deze situatie erg frustrerend voor u is.

    Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden omdat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. U krijgt van PostNL twee tijdstippen waarbinnen uw pakket bezorgd wordt, dit noemen we een tijdsvenster. Wij streven ernaar om alle zendingen binnen deze verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen. De pakketbezorger is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route hierdoor kan het zijn dat het pakket niet op het verwachte tijdstip bezorgd kan worden. Het is voor mij niet mogelijk om hier invloed op uit te oefenen. PostNL Pakketten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is. Het spijt mij dat wij de verwachting niet hebben waargemaakt.

    Met vriendelijke groeten,
    Donna
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    Huberdina
    Datum
    Ze bezorgen een hoop toestand voor de client en ze kunnen wat ze je aanbieden niet waarmaken , en met een mager ja sorry het is schandalig maar hebben wel voor alles een dikke prijs het hoogste van de bezorg bedrijven in Nederland dan mag je toch verwachten met wat ze aanbieden en waar je voor betaald ook uitvoeren en zich niet achter excuusjes verschuilen.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw/meneer van der Sluis,

    Bedankt voor uw reactie. Ik kan me uw frustratie voorstellen maar ik moet mij aansluiten bij de reactie van mijn collega en hierbij de klacht sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    Anne
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Huberdina
    Datum
    er is geen oplossing bij postnl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Huberdina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen