Klacht POSTNL: Bezorgtijd

Nijmegen88

Mijn pakket zou tussen 15.00 uur en 17.00 uur bezorgd worden. Ik zorg ervoor dat ik om 15.00 uur thuis ben, door uren op te nemen op mijn werk, Ik kom omstreeks 14.50 uur thuis en dan blijkt dat de bezorger al is geweest!
Ik bel de klantenservice, maar het is niet mogelijk om het pakket alsnog vandaag aangeboden te krijgen. Ik kan het morgen opnieuw laten bezorgen. Maar ik krijg het op mijn werk echt niet voor elkaar om weer uren op te nemen! Ik heb dus voor niks mijn kostbare uren opgenomen, en heb nu nog steeds geen pakket!!!!!
En ook heb ik een niet thuis code gekregen. Het is nu 16.30 uur en de bezorger is dus voor 15.00 uur geweest en die doet het nog steeds niet.

Dat het pakket vandaag bezorgd word!
Dat het alsnog bezorgd word als de niet thuis code straks nog niet werkt.
Ik ben morgen namelijk NIET thuis!

Geachte mevrouw Verhoeven,Wat ontzettend vervelend dat u vrij heeft genomen om het pakket in ontvangst te kunnen nemen, en dat de chauffeur eerder dan verwacht is langsgeweest.De tijdvakken zijn indicatief en kunnen door omstandigheden afwijken.Volgens mijn gegevens is de niet-thuis-code wel geactiveerd, heeft u dit niet meer geprobeerd voor 22u de betreffende dag? De zending is uiteindelijk gisteren bij uw buren op huisnummer 35 afgeleverd.Met vriendelijke groet,Francis
    Nijmegen88
    Dan kloppen u gegevens niet!
    Ik heb het ieder uur geprobeerd, maar mijn code was steeds niet geldig.
    Heb zelfs een account aangemaakt, maar ook daar had je de KG code nodig om de bestelling te verplaatsen, maar die deed het dus niet. Heb het zelfs nog om 21.59 geprobeerd, en helaas.
    Ik heb zelf het idee dat jullie die expres zo gedaan hebben omdat ik jullie klantenservice heb gebeld. En hier mijn onvrede heb uitgesproken.
    Geachte mevrouw Verhoeven,Ik vind het erg spijtig dat u geen gebruik heeft kunnen maken van de KGcode. Excuses voor het ongemak. Helaas kan ik de reden hiervan niet achterhalen. Maar uw onvrede hierover kan ik me goed voorstellen. Ik hoop dan ook dat u in de toekomst geen problemen meer zult ondervinden met het ontvangen van pakketten. Vriendelijke groet, Wietske
    PostNL Klantenservice.