Klacht POSTNL: Bezorgtijden

Pakket

Post.nl past steeds de bezorgtijden aan. Ik zou gister een pakket bezorgd krijgen. Post.nl zet het pakket zelf naar vanavond. Ik heb aangegeven dat ik het pakket vanmiddag bezorgd wil hebben en post.nl zet het pakker doodleuk weer op vanavond. Dit is niet de eerst keer dat post.nl de bezorgtijden aanpast. Ik vind dit schandalig. Ze doen maar wat hun zelf uit komt en dit is niet klantvriendelijk!!!

Op de aangegeven bezorgtijden leveren en niet steeds zelf de bezorgtijden aanpassen. Ik wil graag dat ze klantvriendelijk gaan werken.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

PostNL tracht een zending binnen het aangegeven tijdvak en of op de verwachte dag aan te bieden. Echter is het aangegeven tijdvak en of de verwachte dag enkel indicatief, helaas geen garantie. Dit is conform de overeenkomst met de afzender, de officiële opdrachtgever van PostNL.

Afgelopen dagen is er extra veel online besteld. Voor een klein deel van de pakketten verwachten we een vertraging. Die pakketten bezorgen we zo spoedig mogelijk. Houdt uw track en trace informatie in de gaten. De statusbalk met de (oranje gekleurde) icoontjes is altijd leidend.

Desalniettemin begrijp ik dat de situatie erg vervelend is voor u.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.