Klacht POSTNL: bezorgtijden kloppen niet

Hannekestikkers-janssens

Handige app dat Post NL. Staan keurig de bezorgtijden op, echter deze kloppen de laatste tijd helemaal niet meer. Mijn ervaring de laatste keer: 28 september bezorgtijd tussen 18.30 en 21.30 uur.
Handig dacht ik , de avond , ben ik altijd thuis.
Nee hoor....er werd om 16.41 aangebeld..de bezorger. Stom toeval dat ik thuis was.
Dit vind ik zo slordig, je stemt daar toch min of meer je agenda op af.
Als de tijden niet kloppen kun je net zo goed dat hele post.nl opheffen.
Het betrof deze keer een pakket van Brax , was online aangeschaft.

Betrouwbare app en website van Post NL.

Geachte mevrouw Stikkers-Janssens,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u teleurgesteld bent in onze dienstverlening. Mijn excuses voor de overlast.

We kunnen het tijdvak nooit helemaal garanderen. Het kan door omstandigheden gebeuren dat een chauffeur eerder of later is. Wanneer het tijdvak vaker afwijkt dan wordt hier uiteraard achter de schermen naar gekeken om dit in de toekomst beter weer te kunnen geven. Voor de overlast bied ik u mijn excuses aan en ik hoop dat de bezorging van uw pakketten in de toekomst weer correct zal verlopen.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet
    Hannekestikkers-janssens
    Dit is geen oplossing maar een excuus.
    Geachte mevrouw Stikkers-Janssens,

Ik begrijp dat u graag wilt dat de pakketten binnen aangegeven bezorgtijden worden geleverd, echter kunnen we deze zoals eerder aangegeven niet garanderen. PostNL Pakketten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL in Nederland, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Irene