Klacht POSTNL: Bezorgtijden post.nl blijven wisselen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 313840
Gebruiker
Cincin
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling gedaan bij een online dierenwinkel en zij hebben de bestelling die uit 2 pakketten bestond via post.nl verstuurd. In de eerste instantie was via track en trace te zien dat beide pakketten de volgende dag geleverd zouden worden. Echter, maar een van de pakketten werd geleverd. Toen gaf de track en trace aan dat het 2 de pakket de volgende dag 's middags geleverd zou worden. Later stond er weer levertijd onbekend. Toen werd het 2 dagen later, opzaterdag tussen 15.30 en 18.00. Afspraken maar weer verzet zodat ik thuis ben als het vandaag geleverd wordt om zojuist te zien dat het weer verandert is en nu tussen 10.00 en 13.00 komt. Erg vervelend, geef gewoon een tijdstip en houdt je eraan, scheelt mij een hoop tijd en kosten.

De oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Breewel,

    Wat jammer om te horen dat de levering van het tweede deel van uw pakket zo lang op zich heeft laten wachten. Ik snap dat dit erg teleurstellend is. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het streven is altijd om een zending de volgende dag te leveren. Echter kan het voorkomen dat er vertraging in het proces zit. Heeft u de zending inmiddels wel in uw bezit? Wilt u anders de 3S-code meesturen? Dan kijk ik graag voor u wat ik hierover in mijn systeem heb staan en dan kan ik u hier verder over informeren.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Cincin
    Datum
    Beste Irene,
    Dat het pakket 'vertraging' had, vind ik op zich niet zo erg, waar ik mij aan ergerde was dat de bezorgdag en tijd meerdere malen wisselde waardoor ik werk en afspraken moest verzetten om thuis te zijn als het geleverd werd. Geef gewoon één tijdstip en dag op en kom dan ook op die dag en tijd. Ik heb het pakket inmiddels binnen.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Breweel,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp dat het niet prettig is wanneer het bezorgmoment van uw pakket een aantal keer opschuift. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik ben blij te vernemen dat u het pakket inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen. Aan de hand van uw Track&Trace code zie ik dat het hierbij gaat om een bezorging via Extra@Home. Zij hebben een eigen bezorgdienst en klantenservice, ik kan u helaas geen uitleg geven over de bezorging en planning van deze zendingen. Voor verdere informatie hierover kunt u eventueel contact opnemen met Extra@Home op telefoonnummer 088-2363764. De klantenservice van Extra@Home is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 18.00 uur. Voor al het ontstane ongemak bied ik u mijn excuses aan.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Cincin
    Datum
    Beste Tamar,
    De bezorgtijden kreeg ik via jullie door, en daardoor blijft post.nl hier verantwoordelijk voor naar mijn mening. Jullie besteden het tenslotte uit aan extra@home. Maar ik ben blij dat ik het uiteindelijk binnen heb, maar blijf ontevreden over de levering.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cincin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing, schuiven het af op een ander.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen