Klacht POSTNL: bezorgweigering

johan 0748

post nl en het niet bezorgen van pakketten vanuit buiten de eu en het niet opvolgen van instructies van vrijstelling van invoer het is een D R A M A, pakketten worden of in het weekend op gesloten tijden of midden in de nacht om 02.15 uur bezorgt en dan de rekening van invoer betalen of geen pakket als het pakket er is want daar schort het vaak ook aan. na het bezorgen op gesloten tijden wordt er een bericht achtergelaten waar je het pakket kunt ophalen maar het pakket is daar dan niet aanwezig en geen mens weet waar het pakket is ondertussen al meer als 10 dagen. En de klant kan barsten en wordt niet geholpen behalve met smoezen.

leveren!!!!!!!!!!!!!!!!

Uit uw bericht begrijp ik dat het niet goed lijkt te gaan met de bezorging van uw pakket. Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is. Zou u de bijbehorende 3S-code van het betreffende pakket eens mee willen sturen? Dan kijk ik graag of ik meer informatie voor u kan vinden.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

René