Klacht POSTNL: Bezwaar inklaringskosten wordt niet behandeld

Anna

Per postnl pakketpost heb ik een vervangend item ontvangen voor een defect item binnen de garantietermijn. Hierover heeft postnl inklaringskosten in rekening gebracht. Dit is in strijd met de afspraken van de belastingdienst.

7 juli heb ik bezwaar aangetekend tegen de inklaringskosten. Geen reactie.
16 juli nogmaals bezwaar aangerekend. Mail terug 'binnen 10 werkdagen wordt je geinformeerd over de uitkomst'
8 Augustus gevraagd om de uitkomst. Geen reactie.
17 Augustus: Nogmaals gevraagd om uitkomst...

Ik wil dat mijn bezwaar wordt behandeld, dat ik over de uitkomst wordt geinformeerd en dat ik de onjuist in rekening gebrachte inklaringskosten terugbetaald krijg.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u nog geen reactie heeft ontvangen op het door u ingediende bezwaarschrift. Mijn oprechte excuses hiervoor. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw gegevens heb ik de melding erbij gepakt. Uw bezwaarschrift is doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Deze afdeling streeft er naar om het bezwaar binnen 8 weken te behandelen, de afhandeling kan echter tot 4 maanden in beslag nemen. Ik kan tot mijn spijt deze procedure niet versnellen en moet u verzoeken dit verder af te wachten. Ik heb wel een bericht toegevoegd met het verzoek u zo spoedig mogelijk te informeren.