Klacht POSTNL: Bezwaar maken kan niet bij PostNL

Klachtnummer
# 638669
Gebruiker
deHaas
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er is btw geheven op een kado uit de UK met een waarde onder de 45 euro.

De chatbot geeft geen optie hier een bezwaar op te maken. Maar wil wel via het internet bezwaar in kunnen dienen. Heb ook met de service desk gebeld maar die helpen ook niet het is echt heel frustrerend.

Gewenste oplossing

Bezwaar kunnen maken online. Ik wil dit niet per post doen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Hartelijk dank voor uw bericht op Klachtenkompas. Ik lees dat het niet lukt om online bezwaar te maken tegen de inklaringskosten. Sorry hiervoor, ik snap dat u ervan baalt.

    Zojuist hebben wij uw melding telefonisch besproken. Indien u online geen bezwaar kunt indienen, kan dit ook per post naar:

    PostNL Pakketten
    T.a.v. KR-SCIP
    Postbus 99180
    8900 NA Leeuwarden

    Daarbij zijn onderstaande gegevens nodig van de geadresseerde:

    • Naam, volledige adres, telefoonnummer, e-mailadres en handtekening
    • Barcode en de reden van bezwaar
    • Zoveel mogelijk informatie over waarde en inhoud van de zending (artikel, merk, soort product, afzender)
    • Kopieën van internetbestelling en betaalbewijs

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen