Opgelost door POSTNL: Bezwaar tegen portokosten

Donald Van der Goes

Afgelopen week ontving ik een kaart waarmee ik portokosten zou moeten betalen voor een poststuk dat ik ontvangen zou hebben. Aangezien ik het poststuk blijkbaar al eerder had ontvangen dan deze aanslag ben ik niet in de gelegenheid geweest om het poststuk te weigeren omdat het onvoldoende gefrankeerd zou zijn. Bij het nazien op uw site op welk het poststuk het zou gaan wordt ik ook al niet wijzer: De afbeelding welke betrekking heeft op de adressering is nietszeggend en ook de datum waarop ik het stuk zou hebben ontvangen is me niet duidelijk. Bij deze maak ik daarom bezwaar tegen de door u op mij afgewentelde portokosten.

Kwijtschelding portokosten

Geachte heer Van Der Goes,

Goed dat u even hier aanklopt voor uw klacht. Balen dat u een portokaart hebt ontvangen nu. Wegens de onduidelijke info, die ik ook zie, mag u de portokaart terugsturen naar ons met de volgende melding erop: "Afgeboekt in overleg met klantenservice PostNL". Graag ook de sticker verwijderen, dan komt alles goed.

U hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Onin
    Klantenservice PostNL
    Beste Onin,
    Dank voor uw bemoeienis en voor de correcte afhandeling.
    Donald van der Goes