Opgelost door POSTNL: Bezwaar tegen portokosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 141275
Gebruiker
Donald Van der Goes
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Afgelopen week ontving ik een kaart waarmee ik portokosten zou moeten betalen voor een poststuk dat ik ontvangen zou hebben. Aangezien ik het poststuk blijkbaar al eerder had ontvangen dan deze aanslag ben ik niet in de gelegenheid geweest om het poststuk te weigeren omdat het onvoldoende gefrankeerd zou zijn. Bij het nazien op uw site op welk het poststuk het zou gaan wordt ik ook al niet wijzer: De afbeelding welke betrekking heeft op de adressering is nietszeggend en ook de datum waarop ik het stuk zou hebben ontvangen is me niet duidelijk. Bij deze maak ik daarom bezwaar tegen de door u op mij afgewentelde portokosten.

De oplossing

Kwijtschelding portokosten

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Van Der Goes,

    Goed dat u even hier aanklopt voor uw klacht. Balen dat u een portokaart hebt ontvangen nu. Wegens de onduidelijke info, die ik ook zie, mag u de portokaart terugsturen naar ons met de volgende melding erop: "Afgeboekt in overleg met klantenservice PostNL". Graag ook de sticker verwijderen, dan komt alles goed.

    U hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Onin
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    Donald Van der Goes
    Datum
    Beste Onin,
    Dank voor uw bemoeienis en voor de correcte afhandeling.
    Met vriendelijke groet,
    Donald van der Goes

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Donald Van der Goes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen