Klacht POSTNL: Bezwaarschrift inklaringskosten niet binnen gestelde termijn behandeld.
Details
Klacht
Beste medewerker postnl pakketservice,Vorige maand heb ik een pakketje opgehaald bij het post kantoor waar inklaringskosten over betaald moesten worden. Ik heb dit betaald maar een bezwaarschrift gestuurd. Waar ik een klacht over wil indienen is dat er in de eerste reactie op mijn bezwaarschrift wordt aangegeven dat als het bezwaar niet in behandeling genomen wordt dat ik binnen 10 werkdagen antwoord krijg. Als er niet binnen deze gestelde termijn gereageerd zou zijn dan zou mijn bezwaar gegrond zijn en zou ik het geld teruggestort krijgen binnen een aantal maanden. Aangezien ik 20 november 2013 deze eerste brief heb ontvangen en de termijn van 10 werkdagen voorbij is ging ik er vanuit dat ik mijn geld terug zou kunnen verwachten. Echter lag er vandaag (17-12) een brief op de deurmat waarin mijn bezwaarschrift vooralsnog werd afgewezen. Dit is dus 8 werkdagen na de gestelde termijn van 10 werkdagen. Ik vind het erg vervelend dat dit zo lang moest duren.
Gewenste oplossing
Ik wens dat u zich aan een gestelde termijn houd. En het zou prettig zijn als er een duidelijkere manier was om klachten af te handelen. Ik heb gebeld naar het 0900 nummer waar ik 45 cent p/m boor moet betalen en de telefoniste kon me ook niet verder helpen. Aan de website van Postnl had ik ook niets aangezien deze alleen klachten lijkt af te handelen die van algemene aard zijn.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.