Klacht POSTNL: Bij 2x navraag bij postnl wordt je afgescheept met, het ligt aan de leverancier?

WD51

Pakket niet bezorgd.

Een fatsoenlijk antwoord, hoe is het kwijt geraakt en wat gaan zij hiermee doen.
Wie gaat dit vergoeden?

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de scans bekeken en het lijkt erop dat deze zending voor u klaar ligt bij de afhaallocatie sinds 5 juni. Via onze app of website kunt u de specifieke locatie nagaan. Ik heb voor de zekerheid nog even gebeld met de betreffende locatie, alleen werd er niet opgenomen. Het beste kunt u daar even langs gaan om na te gaan of het daar inderdaad ligt. Ligt het daar echt niet, dan raad ik u aan om hierover contact op te nemen met de afzender. Die kan dit eventueel bij ons melden en een passende oplossing voor u zoeken.