Klacht POSTNL: Bij aangetekende brief naar Postnl wordt verkeerd tarief berekend door Postnl

Klachtnummer
# 124690
Gebruiker
kater006
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Stuur je een aangetekende brief naar Postnl omdat ze niet op een mijn normale brief reageerden, krijg je te horen dat aang. brief niet werkt en als aang. pakket verstuurd moet worden dus 8,60 ipv 7,95 Euro
En dit moet ik allemaal betalen omdat een aangetekend pakket naar UK met waarde van 460 Euro in de post is kwijtgeraakt en ik het geld nog niet vergoed heb gekregen en Postnl geen fatsoenlijke reactie aan mij geeft ?!

De oplossing

OOok deze extra kosten wil ik vergoed hebben.

5 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Grassens,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Als ik het goed begrijp heeft u ons een aangetekende brief willen sturen in verband met een niet aangekomen pakket naar het Verenigd Koninkrijk. Waar kreeg u te horen dat een aangetekende brief niet werkt en dat u een aangetekend pakket zou moeten sturen? En wilt u de verzendcode van het pakket naar het Verenigd Koninkrijk willen sturen? Dan kijk ik graag even met u mee naar de status van uw zending. Mijn excuses voor alle overlast die u hiervan ondervindt.

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    kater006
    Datum
    Dat was postkantoor Heezerweg Eindhoven (totaal incapabel als postkantoor) € 8,60 was ook nog dubbel van mijn bankrek afgeschreven en heb ik met moeite teruggekregen !
    Het gaat allemaal over barcode 3SKAAG3789868 17/7.
    Heeft casenummer 02209234 maar het enige wat ik krijg is vage telefoontjes van PostNL maar niet mijn geld terug
    Indien ik binnen 3 dagen geen oplossing biedt, ga ik het indienen bij geschillencommissie post en overal waar mogelijk laten zien hoe u met klanten omgaat !
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Grassens,

    Wat ontzettend jammer dat u deze ervaring heeft met ons. Ik heb het onderzoek er bij gezocht en ik zie dat er een email is verstuurd met het verzoek om meer informatie. Zonder deze informatie kan mijn collega niet overgaan in het eventueel uitkeren. Op 28 augustus hebben we een reactie ontvangen met deze gegevens, mijn collega zal dus zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Helaas zat het weekend er tussen. Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    kater006
    Datum
    We zij nu bijna een week verder nadat ik alle gegevens met spoed heb verstrekt, en helemaal niets meer van u vernomen ?!
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Grassens,

    Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inmiddels per e-mail bent geïnformeerd over de uitslag van het onderzoek. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen