Klacht POSTNL: Bij een klacht onbereikbaar slechte service en dito website!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 590786
Gebruiker
Bklacht
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik ontving een herinnering portokosten. Op de website van post.nl de brief geopend hij bleek niet van mij afkomstig n.k een foto van afz en ontvanger. Vervolgens geen tel te vinden. Na zoeken gebeld op het nummer dat bereiken zou zijn geen gehoor. Op de website krijg je een robot die vragen stelt die nergens toe leiden. Je moet een lange betaalcode enz invullen zgn dat de collega’s je dan beter verder kunnen helpen, nee dus! Kortom vreeeselijk slechte service. Als je een grotere klacht hebt wordt het echt heel vervelend. Ik heb mijn telefoonnummer op die gehandicapte website PostNL portokosten achtergelaten en ben nu benieuwd of ik gebeld wordt.

Gewenste oplossing

Mij terugbellen
Geboden oplossing
Ik ben niet gebeld maar heb tot nu toe ook geen herinnering ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een betaalverzoek heeft ontvangen voor een poststuk dat niet door u is verzonden of voor u bestemd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    U heeft een afbeelding als bijlage aan uw klacht toegevoegd. Op deze afbeelding zie ik inderdaad een poststuk dat u niet heeft verzonden of ontvangen. Echter als ik de door u meegezonden betaalcode invoer, zie ik een ander poststuk dat wél door u is verzonden. De kosten voor dat poststuk zijn reeds voldaan. U hoeft geen verdere actie te ondernemen en u mag de portokaart als niet verzonden beschouwen. Tevens wil ik u mijn excuses aanbieden voor het gebruiksongemak dat u op de website heeft ervaren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen