Klacht POSTNL: Bij Postagentschap Bekker te Goirle moet ik 5 postzegels afrekenen terwijl 1 voldoende is

Klachtnummer
# 334733
Gebruiker
Aad
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Postagentschap Bekker te Goirle rekent 5 keer een postzegel voor Amerika af, terwijl 1 keer voldoende is.

De oplossing


In contact treden met de fa.Bekker te Goirle en een eind maken aan deze praktijk

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw, heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een teveel berekende tarief op uw zending naar Amerika. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Bij het sluiten van de officiële postkantoren, een aantal jaar geleden, heeft PostNL ervoor gekozen de
    informatievoorziening vanuit de aannamebalies sterk in te perken. Hierbij heeft PostNL er tevens voor
    gekozen dat u als verzender zelf verantwoordelijk bent voor het kennisnemen van de geldende voorwaarden bij het aanbieden van een zending. Het gewicht van de brief bepaalt of er meerdere zegels nodig zijn. Bij aanname van de post, wordt het door de betreffende postagentschap gewogen. Mocht het om een pakketzegel i.p.v. een postzegel gaan, dan gaat dit inderdaad om 1 zegel, maar met een hoger tarief.

    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u ons van maandag tot en met vrijdag van
    08.30 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur bereiken op telefoonnummer 088 - 22 55 555.

    Hoogachtend,


    Ellen Gerrits
    Afdeling Onderzoeken Buitenland
    PostNL Pakketten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen