Klacht POSTNL: bij vervanging vaste bezorgster regelmatig geen reklame ontvangen

Klachtnummer
# 101825
Gebruiker
van den Hoek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

afgelopen week het blad 100% nl. met bingokaarten van de postcodeloterij niet ontvangen. De lijst met deelnemende politieke partijen voor de verkiezingen van morgen ook niet ontvangen.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw van den Hoek-Alberts,Ik vind het vervelend om te horen dat u uw post niet heeft mogen ontvangen. Helaas betreft het in uw geval zendingen waarvan ik niet zeker weet of ze wel of niet door ons bezorgd worden. Indien u nog altijd uw zendingen niet ontvangen heeft is het verstandig de afzender hierover in te lichten. Op deze wijze kan gericht een klacht ingediend worden om dit in de toekomst voor u te verbeteren.
    Met vriendelijke groet,
    Frank
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen