Klacht POSTNL: Binnen 1 week worden er 3 pakketten niet afgeleverd op een 24uurs tankstation in Rotterdam

MHDamen

1ste pakket moest ikzelf afhalen op een afhaalpunt,want ik was 2x niet thuis,het tankstation waar ik werk is 7 dagen p.w 24 uur per dag geopend.

2de pakket schijnt op 12 februari afgeleverd te zijn bij een ander bedrijf TROPICANA, dit bedrijf zit op Maasboulevard 100, terwijl het afgeleverd moet worden op nr. 10

3de pakket staat op aangeboden maar niet thuis
Klacht ingediend,moet zelf het pakket ophalen bij TROPICANA,kunnen zij niet meer doen, dit is 5 kilometer van mijn bedrijf vandaan en kosten worden niet vergoed.

Pakketjes op mijn tankstation bezorgen zoals het hoort, minimaal telefonisch contact opnemen hoe dit kan gebeuren, en nooit de schuld en kosten bij je klant neerleggen voor je eigen fouten.

Geachte mevrouw Damen,

Uit uw bericht begrijp ik dat het meermaals is voorgekomen dat uw pakketjes niet zijn aangeboden op het opgegeven adres, namelijk dat van uw werk. Wat vervelend om te lezen, excuses voor het ongemak.

Inzake trackingcode 3skaba363195052: U geeft aan dat het pakje is afgeleverd op nummer 100, terwijl het op nummer 10 bezorgd had moeten worden. Ik zie echter dat u hierover ook telefonisch contact heeft opgenomen, en dat uw klacht is geregistreerd onder casenummer 02656967. Dit voorval wordt met de bezorger besproken om herhaling te voorkomen. Omdat we dit intern oppakken, krijgt u hier verder geen terugkoppeling meer op.

Hetzelfde geldt voor uw zending met trackingcode 3stbkh503683966. Ook hiervoor is reeds een klacht aangemaakt (onder casenummer 02656920). Hiervoor geldt hetzelfde als hierboven aangegeven.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Marie
    PostNL
    MHDamen
    Als benadeelde klant draai je nog steeds voor de extra gemaakte kosten op,wanneer een pakket verkeerd bezorgd moet je ook maar zelf ophalen totaal 35 km en dan de telefoonkosten 0,45ct per minuut,ik heb minimaal 20 minuten bij elkaar gebeld. Schande