Klacht POSTNL: Binnen 1 week worden er 3 pakketten niet afgeleverd op een 24uurs tankstation in Rotterdam

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 155352
Gebruiker
MHDamen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

1ste pakket moest ikzelf afhalen op een afhaalpunt,want ik was 2x niet thuis,het tankstation waar ik werk is 7 dagen p.w 24 uur per dag geopend.

2de pakket schijnt op 12 februari afgeleverd te zijn bij een ander bedrijf TROPICANA, dit bedrijf zit op Maasboulevard 100, terwijl het afgeleverd moet worden op nr. 10

3de pakket staat op aangeboden maar niet thuis
Klacht ingediend,moet zelf het pakket ophalen bij TROPICANA,kunnen zij niet meer doen, dit is 5 kilometer van mijn bedrijf vandaan en kosten worden niet vergoed.

De oplossing

Pakketjes op mijn tankstation bezorgen zoals het hoort, minimaal telefonisch contact opnemen hoe dit kan gebeuren, en nooit de schuld en kosten bij je klant neerleggen voor je eigen fouten.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Damen,

    Uit uw bericht begrijp ik dat het meermaals is voorgekomen dat uw pakketjes niet zijn aangeboden op het opgegeven adres, namelijk dat van uw werk. Wat vervelend om te lezen, excuses voor het ongemak.

    Inzake trackingcode 3skaba363195052: U geeft aan dat het pakje is afgeleverd op nummer 100, terwijl het op nummer 10 bezorgd had moeten worden. Ik zie echter dat u hierover ook telefonisch contact heeft opgenomen, en dat uw klacht is geregistreerd onder casenummer 02656967. Dit voorval wordt met de bezorger besproken om herhaling te voorkomen. Omdat we dit intern oppakken, krijgt u hier verder geen terugkoppeling meer op.

    Hetzelfde geldt voor uw zending met trackingcode 3stbkh503683966. Ook hiervoor is reeds een klacht aangemaakt (onder casenummer 02656920). Hiervoor geldt hetzelfde als hierboven aangegeven.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

    Met vriendelijke groet,
    Marie
    PostNL
  2. Auteur
    MHDamen
    Datum
    Als benadeelde klant draai je nog steeds voor de extra gemaakte kosten op,wanneer een pakket verkeerd bezorgd moet je ook maar zelf ophalen totaal 35 km en dan de telefoonkosten 0,45ct per minuut,ik heb minimaal 20 minuten bij elkaar gebeld. Schande

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MHDamen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen