Klacht POSTNL: Binnen 3 werkdagen reactie?? geruime 2 weken later nog geen reactie

mari

Op 25 mei klacht verzonden via email, reactie van Postnl dat ik zou binnen 3 werkdagen reactie via email ontvangen. 13692534 is het registratienummer van mijn klacht.
Tot op heden 11 juni, heb ik nog geen reactie van Postnl.

wilt Postnl eindelijk via email op mijn klacht reageren?

mari
    3 weken later nog geen reactie van Postnl.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een terugkoppeling die u reeds nog niet heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas lijkt er technisch iets te zijn misgegaan waardoor de eind mei per email verstuurde terugkoppeling niet goed is doorgekomen. Ik heb mijn collega's gevraagd hier nog eens naar te gaan kijken. Ze zullen u zo spoedig mogelijk informeren.

mari
als dat waar was, had u gelijk de email opnieuw kunnen verzonden. Ik vind het echt gemeen van Postnl. Leugens worden nooit gewaardeerd.