Klacht POSTNL: Binnen 3 werkdagen reactie?? geruime 2 weken later nog geen reactie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 541393
Gebruiker
mari
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 25 mei klacht verzonden via email, reactie van Postnl dat ik zou binnen 3 werkdagen reactie via email ontvangen. 13692534 is het registratienummer van mijn klacht.
Tot op heden 11 juni, heb ik nog geen reactie van Postnl.

De oplossing

wilt Postnl eindelijk via email op mijn klacht reageren?

2 reacties

  1. Auteur
    mari
    Datum
    3 weken later nog geen reactie van Postnl.
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een terugkoppeling die u reeds nog niet heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas lijkt er technisch iets te zijn misgegaan waardoor de eind mei per email verstuurde terugkoppeling niet goed is doorgekomen. Ik heb mijn collega's gevraagd hier nog eens naar te gaan kijken. Ze zullen u zo spoedig mogelijk informeren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mari
Datum
Uiteindelijke oplossing
als dat waar was, had u gelijk de email opnieuw kunnen verzonden. Ik vind het echt gemeen van Postnl. Leugens worden nooit gewaardeerd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen