Klacht POSTNL: Binnenlands pakket is zoek/niet traceerbaar.

Paprikax-y

Postpakket ( binnenland )zending is zoek en ook niet traceerbaar met T & T code op Post.nl
Het pakket is verstuurd op 18-05-20.

Contact opnemen via sunflower2@ziggo.nl

Ik snap inderdaad dat u ondertussen wel bezorgd bent over deze zending. Ik wil dan ook graag een onderzoek naar deze zending voor u opstarten. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- een volledige omschrijving van uw pakket, zowel inhoud als verpakking. Hoe meer details u weet te noemen des te makkelijker is de zending te herkennen

Paprikax-y
Post.nl heeft gevraagd om verdere info en ik heb deze verstrekt.