Klacht POSTNL: Binnenlands pakket is zoek/niet traceerbaar.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 447763
Gebruiker
Paprikax-y
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Postpakket ( binnenland )zending is zoek en ook niet traceerbaar met T & T code op Post.nl
Het pakket is verstuurd op 18-05-20.

De oplossing

Contact opnemen via sunflower2@ziggo.nl

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u ondertussen wel bezorgd bent over deze zending. Ik wil dan ook graag een onderzoek naar deze zending voor u opstarten. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - een volledige omschrijving van uw pakket, zowel inhoud als verpakking. Hoe meer details u weet te noemen des te makkelijker is de zending te herkennen

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paprikax-y
Datum
Uiteindelijke oplossing
Post.nl heeft gevraagd om verdere info en ik heb deze verstrekt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen