Opgelost door POSTNL: Binnenlands postpakket niet traceerbaar/zoek.

Paprikax-y

Binnenlands postpakket zoek; de geadresseerde heeft het tot nu toe niet mogen ontvangen.

Het pakket is aangenomen/verstuurd op Post.nl locatie Slotlaan in Zeist op 25 Juni 2020 om 15.35 uur.

De Track & Trace code is 3SKR031194308 en de postcode + adres van de geadresseerde is West Kluinveenweg 37, 7641 AP in Wierden.

Waar is dit pakket c.q. kartonnen koker gebleven ??

De verpakking is een bruine koker van ca. 80 cm. lang en een diameter van 6 cm. Over de gehele lengte is de koker beplakt met oranje BREEKBAAr-FRAGILE-tape in zwarte letters + glas-logo in zwart.

Graag de koker traceren en afleveren.

Ik snap inderdaad dat u hier bezorgd over was. Ik heb er even naar gekeken en zie dat het door de drukte een tijdje heeft geduurd voor het in de sortering op genomen kon worden. Gelukkig zie ik dat de bezorger vandaag met deze zending naar de geadresseerde onderweg is om het af te leveren.

Paprikax-y
Afgeleverd. Hartelijk dank.