Opgelost door POSTNL: Binnenlands postpakket niet traceerbaar/zoek.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 459080
Gebruiker
Paprikax-y
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Binnenlands postpakket zoek; de geadresseerde heeft het tot nu toe niet mogen ontvangen.

Het pakket is aangenomen/verstuurd op Post.nl locatie Slotlaan in Zeist op 25 Juni 2020 om 15.35 uur.

De Track & Trace code is 3SKR031194308 en de postcode + adres van de geadresseerde is West Kluinveenweg 37, 7641 AP in Wierden.

Waar is dit pakket c.q. kartonnen koker gebleven ??

De verpakking is een bruine koker van ca. 80 cm. lang en een diameter van 6 cm. Over de gehele lengte is de koker beplakt met oranje BREEKBAAr-FRAGILE-tape in zwarte letters + glas-logo in zwart.

De oplossing

Graag de koker traceren en afleveren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u hier bezorgd over was. Ik heb er even naar gekeken en zie dat het door de drukte een tijdje heeft geduurd voor het in de sortering op genomen kon worden. Gelukkig zie ik dat de bezorger vandaag met deze zending naar de geadresseerde onderweg is om het af te leveren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paprikax-y
Datum
Uiteindelijke oplossing
Afgeleverd. Hartelijk dank.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen