Opgelost door POSTNL: Binnenlands postpakket zoek/niet te traceren.

content Opgelost
Paprikax-y

Binnenlands postpakket zoek; de geadresseerde heeft het tot nu toe niet mogen ontvangen.

Het pakket is aangenomen/verstuurd op Post.nl locatie Slotlaan in Zeist op 18 Mei 2020 om 16.02 uur.

De Track & Trace code is 3SKR031032340 en de postcode + adres van de geadresseerde is Ringbaan zuid 93-44 5021 AB Tilburg.

Waar is dit pakket c.q. kartonnen koker gebleven ?? Dit is al het 2e pakket in de laatste tijd dat van mij zoek is !!

Graag z.s. bericht !!

Het probleem oplossen en dat het pakket wordt gevonden en wordt afgeleverd.
Contact adres is : sunflower2@ziggo.nl

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat je hier meer over wilt weten. Ik heb even voor je gekeken en zie dat de zending inmiddels is afgeleverd bij de buren van de geadresseerde!

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

Paprikax-y
Afgeleverd bij de buren !