Opgelost door POSTNL: Binnenlands postpakket zoek/niet te traceren.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 452238
Gebruiker
Paprikax-y
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Binnenlands postpakket zoek; de geadresseerde heeft het tot nu toe niet mogen ontvangen.

Het pakket is aangenomen/verstuurd op Post.nl locatie Slotlaan in Zeist op 18 Mei 2020 om 16.02 uur.

De Track & Trace code is 3SKR031032340 en de postcode + adres van de geadresseerde is Ringbaan zuid 93-44 5021 AB Tilburg.

Waar is dit pakket c.q. kartonnen koker gebleven ?? Dit is al het 2e pakket in de laatste tijd dat van mij zoek is !!

Graag z.s. bericht !!

De oplossing

Het probleem oplossen en dat het pakket wordt gevonden en wordt afgeleverd.
Contact adres is : sunflower2@ziggo.nl

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Logisch dat je hier meer over wilt weten. Ik heb even voor je gekeken en zie dat de zending inmiddels is afgeleverd bij de buren van de geadresseerde!

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paprikax-y
Datum
Uiteindelijke oplossing
Afgeleverd bij de buren !
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen