Klacht POSTNL: Bizar rage kerstpost in 2019

Klachtnummer
# 417425
Gebruiker
Bepkova
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Kerstpost idioot laat bezorgd. 10 december gepost, duurde minimaal 1,5 week voordat de eerst kaart werd bezorgd. Ontvangen post met poststempel van 26 december kreeg ik zelf pas 6 januari in de brievenbus. Je betaalt je scheel aan postzegels, elk jaar meer, maar elk jaar duurt het langer voordat het wordt bezorgd. En dat terwijl er lang niet zoveel post meer bezorgd wordt als vroeger.

De oplossing

Als het in 2020 nog duurder wordt zorg dan ook voor voldoende mensen om de kerstpost te bezorgen!

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de kerstpost die veel te laat werd bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Niet fijn dat de post zolang onderweg was. Ik kan me indenken dat u daar erg ontevreden over bent en wil u namens PostNL mijn excuses voor aanbieden. PostNL is op de hoogte van de vertragingen die zijn geweest en heeft er alles aan gedaan om de post zo snel mogelijk alsnog te bezorgen. Ik wil hier nog wel een klacht over neerleggen zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Waar heeft u de post precies op de bus gedaan? Via https://www.postnl.nl/locatiewijzer?q=#/ kunt u de specifieke locatie eventueel opzoeken. En om hoeveel poststukken ging dit?
    - Bij welke ontvanger(s) is het zo laat aangekomen?
    - Wie is de afzender van het poststuk die u op 6 januari heeft ontvangen?
    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Bepkova
    Datum
    Ik heb ca 40 kerstkaarten op de bus gedaan in de brievenbus bij de Wiekslag 5-7 in Hoevelaken. Ze hebben er allemaal minimaal 1,5 week over gedaan terwijl ik ze er rond 10 december in heb gedaan .
    De kaart van 6 januari kwam uit Zutphen en is op 26 december afgestempeld in Zwolle.
    Mijn mailadres: bepkova@gmail.com
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb er een melding van gemaakt, mijn collega's gaan hier verder in duiken dus ik verwacht dat het niet weer gebeurt. Anders hoor ik graag van u.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen