Klacht POSTNL: Boete betaling ten onrechte

Klachtnummer
# 361068
Gebruiker
T. Giezen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben 2 postpakketjes verstuurd D
pakketjes eerst laten wegen en voldoende gefrankeerd.Nu horen we dat de 2 ontvangers een boete hebben gekregen over te weinig porto a €5,-- per pakket.
We hadden de pakketjes als verrassing verstuurd.Nu kunnen de ontvangers er ook nog over betalen
Wij willen graag de €10,00 boete terugontvangen omdat dit ten onrechte is betaald!!

De oplossing

Wij willen de €10,00 terug ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het verkrijgen van portokaarten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    * de portincident nummers;

    * aangeven of u of de ontvangers de boetes hebben betaald.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen