Klacht POSTNL: Boete betaling ten onrechte

T. Giezen

Wij hebben 2 postpakketjes verstuurd D
pakketjes eerst laten wegen en voldoende gefrankeerd.Nu horen we dat de 2 ontvangers een boete hebben gekregen over te weinig porto a €5,-- per pakket.
We hadden de pakketjes als verrassing verstuurd.Nu kunnen de ontvangers er ook nog over betalen
Wij willen graag de €10,00 boete terugontvangen omdat dit ten onrechte is betaald!!

Wij willen de €10,00 terug ontvangen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het verkrijgen van portokaarten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

* de portincident nummers;

* aangeven of u of de ontvangers de boetes hebben betaald.