Opgelost door POSTNL: Boete portokosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 149973
Gebruiker
M.B.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Wij krijgen een boete omdat er door de verzender te weinig porto betaald zou zijn.
Dit is erg vreemd omdat pakketje door jullie zelf is ingenomen, gewogen en afgerekend.
Dan kan het toch niet zo zijn dat dan later blijkt dat er te weinig porto is betaald.
Ik hoor graag van u.

Groeten Marco Bremer

De oplossing

Afzien van betalen extra portokosten..

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Bremer,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u een portokaart ontvangen hebt waar u het niet mee eens bent. Ik begrijp uiteraard dat dit erg vervelend is.

    Natuurlijk heb ik meteen de betaalcode gecheckt en ik zie dat deze kaart inderdaad onterecht is. Wat u mag doen is de sticker van de kaart halen en op de kaart schrijven ‘Afgeboekt iom KS’. Daarna mag de kaart ongefrankeerd in de oranje brievenbus. Wij regelen de rest. Uiteraard excuses voor de foutieve kaart.

    Ik ga ervan uit u naar behoren te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    Bert
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    M.B.
    Datum
    Klacht naar teveredenheid afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.B.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen