Opgelost door POSTNL: Boete portokosten

M.B.

Wij krijgen een boete omdat er door de verzender te weinig porto betaald zou zijn.
Dit is erg vreemd omdat pakketje door jullie zelf is ingenomen, gewogen en afgerekend.
Dan kan het toch niet zo zijn dat dan later blijkt dat er te weinig porto is betaald.
Ik hoor graag van u.

Groeten Marco Bremer

Afzien van betalen extra portokosten..

Geachte heer Bremer,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een portokaart ontvangen hebt waar u het niet mee eens bent. Ik begrijp uiteraard dat dit erg vervelend is.

Natuurlijk heb ik meteen de betaalcode gecheckt en ik zie dat deze kaart inderdaad onterecht is. Wat u mag doen is de sticker van de kaart halen en op de kaart schrijven ‘Afgeboekt iom KS’. Daarna mag de kaart ongefrankeerd in de oranje brievenbus. Wij regelen de rest. Uiteraard excuses voor de foutieve kaart.

Ik ga ervan uit u naar behoren te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Bert
    Klantenservice PostNL
    M.B.
    Klacht naar teveredenheid afgehandeld.