Opgelost door POSTNL: boete te weinig porto

Em

Brief in de bus ontvangen dat wij 1,92 moeten betalen omdat er te weinig porto op een brief zit. Ik vraag mij af voor welke brief aangezien wij alleen reclame en een brief voor mijn man. De brief waarvoor ik moet betalen is nergens te vinden.

voor iets wat niet ontvangen is lijkt mij geen kosten in rekening gebracht te kunnen worden.

Geachte mevrouw Camps,Bedankt voor uw melding op Klachtenkompas. In uw bericht vraagt u zich af waar de portokaart over gaat die u heeft ontvangen. Allereerst mijn excuses voor de onduidelijkheden hierover. Ik heb geprobeerd u telefonisch te bereiken. U was niet aanwezig, dus beantwoord ik uw bericht op de website. De portokaart heb ik bekeken. Deze zending zou u moeten ontvangen hebben rond 21 januari. In de rechterbovenhoek zie ik een kinderpostzegel. Dit is een oudere kinderpostzegel met de waarde van € 0,44. Er staat wel + € 0,22. Dit is geen frankering, maar voor het goede doel. Het adres is handgeschreven en gericht aan Elfie Steinko. De zending is te herkennen aan de stempel ‘’ frankering gecontroleerd’’. In uw bericht geeft u aan geen zending te hebben ontvangen. Herkent u de zending niet naar aanleiding van dit bericht, zou u het ons willen laten weten? Als de zending bekend is, dan ga ik er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerdMet vriendelijke groet,Ingrid
    Em
    Ik herken de zending niet. Ik heb geen zending met een dergelijke stempel ontvangen. Wie is mevrouw Camps?
    Geachte mevrouw Steinko,Bedankt voor uw melding op Klachtenkompas. Naar aanleiding hiervan heb ik vandaag telefonisch contact met u opgenomen. Zoals afgesproken zorg ik er voor dat de portokaart wordt afgeboekt. Om te voorkomen dat u een herinnering ontvangt, wil ik u graag het volgende vragen. Op de portokaart zit een sticker met uw adresgegevens, zou u deze willen verwijderen? Vervolgens de tekst ‘’afgeboekt in overleg met klantenservice PostNL’’ en dan in de oranje brievenbus? Alvast bedankt voor de moeite. Mocht u in de toekomst opnieuw problemen ondervinden met de postbezorging dan vernemen wij dit graag.Met vriendelijke groet,Ingrid
    Em
    Per 01-02-2014 de kaart met omschrijving op de post gedaan.Met vriendelijke groet,EM