Klacht POSTNL: Boven de 30 dagen bij inklaring

content Niet opgelost
# 571977
Boterkaaseneieren

Pakket mijn al meer dan 5 weken bij inklaring

Graag afwerken en leveren. informatie van douane waarom het zo lang duurt zou fijn zijn
Bedankt voor het bericht, Ik blijf de pagina volgen en hoop dat het uiteindelijk goed zal komen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het teleurstellend is als een pakket nog niet bij u is afgeleverd. Het is momenteel erg druk bij de afdeling import. Hierdoor duurt het langer dan u gewend bent voordat een pakket wordt doorgezonden. Zodra uw pakket verwerkt is, wordt er een koppeling met uw adres gemaakt en kunt u de zending volgen op de track trace pagina van ons. Ik wil u dan ook adviseren om regelmatig deze pagina te controleren. Mijn excuses voor het ongemak.