Klacht POSTNL: Boven de 30 dagen bij inklaring

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 571977
Gebruiker
Boterkaaseneieren
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket mijn al meer dan 5 weken bij inklaring

Gewenste oplossing

Graag afwerken en leveren. informatie van douane waarom het zo lang duurt zou fijn zijn
Geboden oplossing
Bedankt voor het bericht, Ik blijf de pagina volgen en hoop dat het uiteindelijk goed zal komen
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het teleurstellend is als een pakket nog niet bij u is afgeleverd. Het is momenteel erg druk bij de afdeling import. Hierdoor duurt het langer dan u gewend bent voordat een pakket wordt doorgezonden. Zodra uw pakket verwerkt is, wordt er een koppeling met uw adres gemaakt en kunt u de zending volgen op de track trace pagina van ons. Ik wil u dan ook adviseren om regelmatig deze pagina te controleren. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen