Klacht POSTNL: Boycot PostNL: post verwijnt en wordt nooi bezorgd, zelfs met track en trace

Klachtnummer
# 406648
Gebruiker
Uutje68
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Het niet bezorgen van drie brievenbuspakjes met track en trace code en het niet adequaat oppakken van de melding / klacht hierover. Pure diefstal door PostNL, temeer zij geen enkele actie ondernemen.

Gewenste oplossing

Zij moeten de post die aan mij is geadresseerd alsnog leveren, waaronder drie brievenbuspakjes die niet bezorgd zijn, zelfs niet binnen een termijn van 5 werkdagen. Op klachten wordt niet gereageerd of je wordt met een rietje het bos ingestuurd. Volkomen ongeloofwaardig. Er dient een intern onderzoek plaats te vinden, daar hier toch sprake zal zijn van diefstal door PostNL. Alle post is namelijk door hun ontvangen, maar vanaf dat moment is de post niet meer traceerbaar.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat spijtig om te horen dat u uw zending niet heeft ontvangen. Wij verwerken elke dag miljoenen poststukken waarvan het grootste deel niet traceerbaar is. Uw zending is in dit geval half traceerbaar en krijgt niet zoveel scans als een normale zending. Ik wil u dan ook aanraden om contact op te nemen met de afzender voor een verdere afhandeling.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen