Opgelost door POSTNL: Bozorging onduidelijk en veel te laat

jefrr

Ik verwacht een pakket uit Canada. Pakket is redelijk snel verstuurd vanuit Canada.
Het pakket heeft een week lang bij de douane gelegen, waarom weet ik niet, want via UPS is dit een dag.
Ik gebeld voor Track & Trace nummer NL (koste 1 euro + telefoonkosten), deze gekregen en zending ligt nog bij Douane.
Na een week is op zaterdag de post langs geweest en ik was niet thuis. Ik heb een brief in de bus dat ik de 1st volgende werkdag na 15:00 het pakket kan ophalen.
Gekeken op de track & Trace, daar staat bij dat ik wederom niet thuis was. Hoe bedoeld u wederom, de zending is immers maar 1x aangeboden.
Maar goed ik vandaag (1st volgende werkdag) om 16:00 naar ophaal adres. Daar eerst uren in de rij te hebben gestaan kreeg ik te horen dat mijn pakket er nog niet was.
Ik maar weer gebeld (45cent + belkosten) die persoon gaf aan dat de route vandaag niet gereden wordt en dat ik morgen om 8:30 maar terug moet bellen, om na te gaan waar mijn pakket afgeleverd gaat worden.

Normale snelle levering, wat ik mag verwachten.
Ik wil mijn pakket geleverd hebben.

jefrr
    Vandaag weer gebeld over de status, want Track & Trace laat zien levering onbekend. Mijn pakket is gisteren opnieuw bij postsorteer afgeleverd en niet in de zending van vandaag meegegaan. Hoe is het mogelijk. Reden, het wordt een 2x aangeboden aan u. Wat is het nu afhalen bij ophaalpunt of afgeleverd krijgen. Weer vertraging. Antwoord over levering is in deze dagen.
    Geachte Jeffrey,
    Volgens de scans heeft u 17 februari uw pakket afgehaald van het postkantoor. Klopt dit? Pakketten worden steekproefsgewijs van de band gehaald om nader te onderzoeken, vandaar dat uw pakket dit maal vrij lang op onze afdeling inklaring heeft gelegen. Wanneer u voortaan een pakket wilt laten omnummeren, kunt u ons ook kosteloos benaderen via Twitter en/of Facebook. Wanneer u uw pakket nog niet in ontvangst heeft genomen, verneem ik dit graag.
    Remy
    Klantenservice PostNL
    jefrr
    Ik zag op de 17e plots dat pakket afgegeven was op locatie. De onduidelijkheid in deze en informatie verschaffing via de telefoon vind ik onder de maat.
    Ik ben wel heel vaak de sjaak met de steekproeven dan. als ik iets uit America laat komen ligt het bijna altijd een week bij de douane. Ik heb inderdaad mijn pakket.