Klacht POSTNL: Brief binnen gekregen, zonder usb stick.Deze is gestempeld in Zwolle op 21 september.

Klachtnummer
# 129925
Gebruiker
STEFAN
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zou een usb stick opgestuurd krijgen, maar heb wel de envelop binnen gekregen zonder usb stick. Deze is op 21 september afgestempeld in zwolle, en zou verstuurd worden naar G.Sterringastraat 58, te groningen 9728 vv.

De oplossing

Misschien is hij met sorteren ergens uit de envelop gevallen?

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Kampijon,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u een USB-stick is toegestuurd. U heeft echter een lege envelop ontvangen en de USB-stick is vermist.

    Allereerst mijn excuses dat de inhoud van uw post is kwijtgeraakt. Ik heb uw klacht vastgelegd en doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Uw klacht wordt gebruikt om onze dienstverlening te verbeteren. U ontvangt verder geen terugkoppeling meer over uw klacht. Is de USB-stick aan de buitenland voorzien van bedrijfs- of persoonsgegevens? Dan is een navraag eventueel mogelijk via de afzender. De afzender kan hierover contact opnemen met ons. Is de buitenkant alleen voorzien van logo of reclameopdruk, of staat er niks op de USB-stick? Dan is er helaas geen onderzoek mogelijk.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    Raf
    Klantenservice PostNL



Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen