Klacht POSTNL: Brief en Brievenbuspakketje kwijt

d schipdam

Ondanks dat ik de foto van de brief en pakketje in mijn PostNL app kan zien worden deze toch niet bezorgd. Ergens onderweg verdwenen?

Onderzoek naar vermissingen in deze wijk. Heb de foto's van de zendingen wel, maar geen pakket.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht brievenbuspakje en verwachte brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u zich zorgen maakt over de kwaliteit van de postbezorging in uw wijk. Nader onderzoek is in deze specifieke situatie niet mogelijk, maar ik kan uw klacht wel doorgeven aan de manager van de afdeling postbezorging in uw bezorggebied. De manager bespreekt de klacht dan met uw bezorger en zal de bezorging nauwlettend in de gaten gaan houden. De afzender van het brievenbuspakje heeft reeds een klacht bij ons ingediend.

- Wat was volgens de app de verwachte bezorgdatum van de brief?
    - Komt de brief uit binnen- of buitenland?
    - Wat is de naam van de afzender van de brief?

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een brievenbus pakket die u niet heeft mogen ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Brievenbus pakketten kunnen wij niet achterhalen omdat deze met de stroom briefpost mee gaat. Als het een zeer uniek item betreft dan kunnen wij bij onze afdeling onbestelbare stukken navraag doen of het daar is binnen gekomen. Om dat te kunnen doen wil ik u adviseren om contact met de afzender op te nemen. Deze kan dan bij ons navraag laten doen als het en uniek item betreft. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.