Opgelost door POSTNL: Brief komt niet aan

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 400664
Gebruiker
Ron72
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Afgelopen maandag een brief op de post gedaan met cd en usb erin en vandaag (woensdag) nog niet aangekomen bij geadresseerde. De tarieven blijven stijgen en de service wordt alsmaar slechter. Brieven komen niet meer aan. Er wordt blijkbaar te weinig aan verdiend en daarom wordt er niet meet bezorgd? Het is niet de eerste keer dat dit mij gebeurd. Dit kan echt niet! Onacceptabel.Inhoud en portokosten weg. Geadresseerde niet op tijd kunnen voorzien van belangrijke stukken. Wat gaat postnl doen om de kosten te vergoeden en hoe dit op te lossen voor alle gedupeerden?

De oplossing

Zorgen dat de brief aankomt en compensate voor de verloren inhoud en portokosten

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht

    Ik begrijp heel goed dat u de zending op dit moment wel bij de geadresseerde had verwacht. Onze medewerkers doen hun best om post correct en tijdig te bezorgen. Mijn excuses dat dit in uw geval niet is gebeurd. Ik wil uw melding doorzetten naar de leidinggevende in het bezorggebied. Hij/zij gaat onderzoeken of dit probleem in het betreffende postcodegebied vaker voorkomt en zal waar nodig actie ondernemen. Omdat u uw poststuk als gewone post (en daarmee zonder trackingcode) heeft verzonden, is deze niet te volgen in onze systemen. We hopen dat u hier begrip voor heeft.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    * Het adres van de geadresseerde;
    * Locatie waar u de zending ingeleverd heeft (www.postnl.nl/locatiewijzer);
    * Uw e-mailadres;
    * Of de post inmiddels wel geleverd is.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Ron72
    Datum
    Gaat niet om een pakket maar om een brief. Helaas is het in Nederland niet meer mogelijk om voor een normaal tarief een brief binnen 2 dagen bezorgd te krijgen. 3 dagen of langer is de standaard. Brief is inmiddels (veel te laat) bezorgd. Niet blij met deze ontwikkeling maar geen andere keuze. In het vervolg zal ik een brief zelf bezorgen. Rest In Peace briefpost.
    Post.nl Bedankt voor de reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ron72
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ?