Klacht POSTNL: brief kwijt in de post

Klachtnummer
# 61367
Gebruiker
adan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb meer dan een week geleden een enveloppe met twee peuter t shirts opgestuurd naar mijn zus in gennep . Deze heeft zij nog steeds niet ontvangen. Ik zou het jtammer vinden als deze enveloppe niet zou aankomen ik heb geprobeerd om via de postnl website een klacht in te dienen maar die loopt steeds vast. Wat is er gebeurt met de enveloppe het adres was juist die heb ik twee keer gecheckt .

De oplossing

Ik wil graag dat de enveloppe als nog aankomt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Pluijm,Naar aanleiding van uw klacht hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Tijdens dit contact heeft u mij verteld dat de shirts inmiddels zijn aangekomen.Hoewel de zending natuurlijk veel te laat is aangekomen, ben ik erg blij dat de zending nog is aangekomen. Wel uiteraard mijn excuses voor de vertraging, dit hoort natuurlijk niet.Mocht u in de toekomst nog vragen, klachten of opmerkingen hebben, verneem ik dit graag.Met vriendelijke groet,Dirk
    PostNL Webcare

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen