Klacht POSTNL: Brief met barcode geleverd aan postkantoor naar de rechtbank van 2 tot 8 juli al onderweg

Richard

Een brief met barcode geleverd in de Molenwijk te Amsterdam is tot op heden onbekend waar deze verblijft met track en trace. De brief is sinds 2-7 onderweg naar de rechtbank in Amsterdam en gaat echt niet via de noordpool of Argentini√ę. De leugens bij navraag kosten je ook nog eens 45 ct per minuut. De manager scheen het ook druk te hebben met niets en het laat dus niets over van de onzinnige antwoorden van het personeel. Ik ben van mening dat dit bedrijf grondig door moet worden gelicht aangezien dit soort onzinnige antwoorden en schandalig hoge kosten nergens op slaat.

Complete vergoeding en uitleg hoe men dit op denkt te lossen. Brieven zijn geen week onderweg en al helemaal niet binnen amsterdam. Het personeel moet ophouden met liegen en de opvraag nummers behoren gratis te zijn. Het is een brief naar een rechtbank. Kom op hoor.

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Richard
    Er is geen contact op genomen en de telefonische dienst van 45 ct per minuut voldoet evenmin. De firma reorganisatie ten top. De postbestelling in Afrika is nog beter.