Klacht POSTNL: Brief met barcode geleverd aan postkantoor naar de rechtbank van 2 tot 8 juli al onderweg

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 66839
Gebruiker
Richard
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een brief met barcode geleverd in de Molenwijk te Amsterdam is tot op heden onbekend waar deze verblijft met track en trace. De brief is sinds 2-7 onderweg naar de rechtbank in Amsterdam en gaat echt niet via de noordpool of Argentini√ę. De leugens bij navraag kosten je ook nog eens 45 ct per minuut. De manager scheen het ook druk te hebben met niets en het laat dus niets over van de onzinnige antwoorden van het personeel. Ik ben van mening dat dit bedrijf grondig door moet worden gelicht aangezien dit soort onzinnige antwoorden en schandalig hoge kosten nergens op slaat.

De oplossing

Complete vergoeding en uitleg hoe men dit op denkt te lossen. Brieven zijn geen week onderweg en al helemaal niet binnen amsterdam. Het personeel moet ophouden met liegen en de opvraag nummers behoren gratis te zijn. Het is een brief naar een rechtbank. Kom op hoor.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Richard
    Datum
    Er is geen contact op genomen en de telefonische dienst van 45 ct per minuut voldoet evenmin. De firma reorganisatie ten top. De postbestelling in Afrika is nog beter.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Richard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen