Klacht POSTNL: Brief met betaalpas komt niet aan

P. Baars

Brieven met bankpassen en credit card komen niet aan. Op de Postnl app staat dat de brief die dag geleverd wordt maar de brieven zijn niet aangekomen. Nu drie keer gebeurt.

Kijkt bij de postvoorbereider of postbodes of de post kwijt raakt of achter gehouden wordt

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over niet ontvangen post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Zijn alle brieven die u mist, met PostNL verzonden? Naast PostNL zijn er namelijk meerdere postorganisaties die de post binnen Nederland bezorgen.
    - Wanneer had u de post moeten ontvangen?
    - Wie zijn de afzenders van de missende poststukken?
    - Hoeveel poststukken mist u in totaal?

P. Baars
    Alle poststukken zouden door Post.nl geleverd worden. Deze poststukken waren wel zichtbaar op de post.nl app.
    Het gaat om drie poststukken met in elke brief een betaalpas. Twee bankpassen en een Visa credit card.
    Twee brieven op 22 jan 19. Afzenders Abn Amro en international card services.
    Een brief op1 febr 19. Afzender Abn Amro.
    Postcode van mij is 1689wp huisnummer 12.
    P. Baars
    Twee brieven op 22 jan 19. Afzenders Abn Amro en international card services.
    Een brief op1 febr 19. Afzender Abn Amro.
    Postcode van mij is 1689wp huisnummer 12.

Bedankt voor uw reactie.

Ik zie dat u op 1 februari deze klacht al heeft ingediend bij PostNL. De bezorger en de teamleider van uw bezorggebied zijn hierover geïnformeerd. Zodra uw zendingen binnen zijn, worden deze uiteraard nog bezorgd.

Ik raad u nog wel aan om uw klacht ook bij ABN Amro neer te leggen. Met deze bank hebben wij de afspraak dat de klachten van niet ontvangen post door hun zelf afgehandeld worden.

P. Baars
Teamleider ingelicht. Post is nog niet terecht. Bank heb ik ingelicht maar daar is alles verstuurd. Post is kwijt geraakt na het sorteercentrum. Ik hoop dat het niet meer voorkomt maar het blijft verdacht dat alleen betaalkaarten kwijt zijn. wijziging: Bij de opnieuw aangevraagde pas komt de brief met activatiecode niet aan. Ik denk dat er iemand bij de post na het grote sorteercentrum STEELT. Specifiek betaalpassen en de brieven die pincodes en activatiecodes bevatten.