Klacht POSTNL: Brief met inhoud vermist.

Klachtnummer
# 97780
Gebruiker
Kloostertuin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op maandag 9 februari heb ik een brief met daarin een cadeaubon verzonden. Deze brief is niet aangekomen bij de geadresseerde.

De oplossing

Ik heb de brief gepost IN de winkel van Primera op Keizerslanden Deventer. Kan PostNL onderzoek doen of er medewerkers zijn die opvallende enveloppen stelen? Met opvallend bedoel ik: dikkere envelop dan gewone brief. Duidelijk felicitatiebrief. Ik wil mijn € 10,00 plus € 1,38 porto kosten terug hebben

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Kouwelaar-Popma,Ik vind het spijtig te horen dat deze zending niet is aangekomen bij de geadresseerde. Omdat u ervoor heeft gekozen dit zonder track&trace en onverzekerd te versturen, kan ik hiernaar helaas geen onderzoek doen. Ik kan u dan ook geen vergoeding aanbieden. Ik kan wel melding voor u maken dat deze zending niet is aangekomen. Hiervoor zou ik graag nog de gegevens van de ontvanger krijgen, plus uw e-mailadres.Met vriendelijke groet,
    Mena
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?