Klacht POSTNL: Brief met JUIST adres niet afgeleverd op adres

CaveCanem

Beste Lezer,

Op 7 Jan heeft een collega een brief uit Bodegraven naar mij opgestuurd.
Met voldoende postzegels op de brief, en een DUIDELIJK JUIST adres.

Maar de brief werd op 8 jan.2020 niet door de bezorger afgeleverd op dit adres, maar voorzien van een retour sticker van Post en doorgestuurd naar onbezorgbare post in Den Haag.

Later heb ik 4* contact gehad met de klachtenafdeling van Post NL.
Daarbij gemiddeld 20 min wachttijd in acht nemen.

Daarna heeft de AFZENDER contact gehad met de klachtenafdeling van Post NL. Die hebben een formulier opgestuurd naar haar.
Zij heeft dit 3 weken geleden ingevuld en tot op heden is het Post Nl niet gelukt om deze brief met voldoende postzegels en JUIST leesbaar Adres op mijn adres af te leveren.

Ik heb zelf ook contact gehad met de afdelingsleider van Post Nl te Stein, en die bevestigd ook het verhaal (opgevraagd bij de dienstdoende bezorger) dat er een retour sticker was opgeplakt, omdat hij dacht dat het BERGsteeg 13 op de brief stond ipv dat er DUIDELIJK staat Bergsteeg 3, zoals op de foto te zien is.

NU zij we bijna 2 maanden verder en nog steeds geen NIEUWS van Post.NL.

Volgens de voorlichter van Post.NL blijven onbezorgbare stukken/brieven een jaar in opslag en dan worden deze vernietigd , dus we hebben nog even tijd !!

ps: Het nummer afgegeven aan de verzender vanuit het formulier heb ik
niet bij de hand.

Graag voor het eind van deze maand feb.2020 de brief als nog afleveren bij mij.
Volgens de Service desk van Post.Nl zou alle post die niet te bezorgen zou zijn, nog een keer bekeken worden (of het adres bestaat o.a). Mijn adres bestaat en zou dus al lang bezorg moeten zijn, als DIT de procedure zou zijn. De bezorger maakt een fout en die hoeft het NIET op te lossen, de ontvanger/verzender worden naar de Servicedesk van Post nl gestuurd, en die sturen alleen een formulier. MAAR wat er nu "achter de schermen" met de klacht /brief gebeurt is geheel onduidelijk. Wat IK verwacht dat als er een brief bij deze afdeling aankomt, dat deze juist wordt opgeslagen zodat als er een vraag binnenkomt, dat er binnen 2 weken max, iemand kan vertellen dat de brief inderdaad daar ontvangen is, en dat de afzender kan vertellen WAT de inhoud is, en daarna terug wordt gestuurd naar de afzender (of als nog naar de ontvanger). Helaas heb ik nu het gevoel dat Post.nl daar het proces niet geheel op orde heeft, het hoeft toch niet zo moeilijk te zijn.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u dit poststuk niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik zie aan de hand van mijn administratie dat er naar aanleiding van uw contact via onze klantenserie een klacht voor u is aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit zal worden gebruikt om de bezorging op uw adres in de gaten te houden en te verbeteren. Als de afzender een schriftelijk bevestiging heeft ontvangen omtrent het onderzoek, hoort die vervolgens uiterlijk binnen 4 weken bericht te ontvangen. Mocht deze termijn verstreken zijn, dan kan de afzender contact met ons opnemen. Ik kan u in deze kwestie verder niet meer van dienst zijn. De afzender is onze opdrachtgever.