Opgelost door POSTNL: Brief met mijn adres maar verkeerde postzegels niet ontvangen.

H. Matthijssen

Er kwam een bericht van postnl dat op een brief aan mij gericht verkeerde frankering zat. Ik heb direct online de kosten, €3,64, betaald. Een afbeelding van de brief kon ik ook op mijn scherm zien. (Het leek wat op een rouwkaart) Maar de onvoldoende gefrankeerde brief zelf heb ik nog niet ontvangen, ondanks een verzoek van mij. Ik betaal natuurlijk vooruit en direct de kosten. Ik wil graag die brief ontvangen!

Dat het bedrijf die brief gaat zoeken en vinden en naar mij opstuurt met vermelding van de kosten (die ik direct voldoe).
Het nummer van mijn contact per mail dat ik van postnl kreeg is 08817444.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is natuurlijk niet fijn als uw post niet aankomt terwijl u wel de portkaart heeft betaald. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de betaalcode van deze portkaart;
    - wie is de afzender van dit poststuk;
    - wanneer had dit poststuk bezorgd moeten worden;
    - heeft u het ondertussen nog steeds niet ontvangen?

H. Matthijssen
    Enkele dagen geleden heb ik u een mailtje gestuurd met daarin de mededeling dat ik mijn klacht intrek. ik heb daarop geen reactie van u ontvangen. Het poststuk waarover het ging is wel bij mij aangekomen. dus mijn klacht vervalt.
    Meld mij even dat u dit gelezen hebt en het begrijpt.

H. Matthijssen
Voor de zoveelste maal: ik heb de klacht ingetrokken. Jammer dat het niet mogelijk blijkt te zijn om dat aan u bekend te maken.