Opgelost door POSTNL: Brief met mijn adres maar verkeerde postzegels niet ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 415743
Gebruiker
H. Matthijssen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er kwam een bericht van postnl dat op een brief aan mij gericht verkeerde frankering zat. Ik heb direct online de kosten, €3,64, betaald. Een afbeelding van de brief kon ik ook op mijn scherm zien. (Het leek wat op een rouwkaart) Maar de onvoldoende gefrankeerde brief zelf heb ik nog niet ontvangen, ondanks een verzoek van mij. Ik betaal natuurlijk vooruit en direct de kosten. Ik wil graag die brief ontvangen!

De oplossing

Dat het bedrijf die brief gaat zoeken en vinden en naar mij opstuurt met vermelding van de kosten (die ik direct voldoe).
Het nummer van mijn contact per mail dat ik van postnl kreeg is 08817444.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is natuurlijk niet fijn als uw post niet aankomt terwijl u wel de portkaart heeft betaald. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de betaalcode van deze portkaart;
    - wie is de afzender van dit poststuk;
    - wanneer had dit poststuk bezorgd moeten worden;
    - heeft u het ondertussen nog steeds niet ontvangen?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    H. Matthijssen
    Datum
    Enkele dagen geleden heb ik u een mailtje gestuurd met daarin de mededeling dat ik mijn klacht intrek. ik heb daarop geen reactie van u ontvangen. Het poststuk waarover het ging is wel bij mij aangekomen. dus mijn klacht vervalt.
    Meld mij even dat u dit gelezen hebt en het begrijpt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Matthijssen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Voor de zoveelste maal: ik heb de klacht ingetrokken. Jammer dat het niet mogelijk blijkt te zijn om dat aan u bekend te maken.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?