Klacht POSTNL: brief met persoonlijke gegevens van belastingdienst zoek , nooit ontvangen

Klachtnummer
# 576616
Gebruiker
AfwasZand#206 RuimeWalnoot#551
Datum
1 reactie

Details

De klacht

post is zoek

De oplossing

wat ik wil dat post.nl doet?
Post op het goede adres bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een poststuk die u niet heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u teleurgesteld bent dat een poststuk niet bij u is aangekomen. Echter kunnen wij de status van ongeregistreerde post niet achterhalen. U kunt de afzender vragen om het nogmaals te versturen als een aangetekend stuk zodat u het kunt volgen.

    Wel heb ik u uw klacht geregistreerd zodat deze gebruikt kan worden om onze dienstverlening te verbeteren. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen