Klacht POSTNL: brief met persoonlijke gegevens van belastingdienst zoek , nooit ontvangen

AfwasZand#206 RuimeWalnoot#551

post is zoek

wat ik wil dat post.nl doet?
Post op het goede adres bezorgen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een poststuk die u niet heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u teleurgesteld bent dat een poststuk niet bij u is aangekomen. Echter kunnen wij de status van ongeregistreerde post niet achterhalen. U kunt de afzender vragen om het nogmaals te versturen als een aangetekend stuk zodat u het kunt volgen.

Wel heb ik u uw klacht geregistreerd zodat deze gebruikt kan worden om onze dienstverlening te verbeteren. Mijn excuses voor het ongemak.