Klacht POSTNL: Brief niet aangekomen

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 412891
Gebruiker
Breederveld#1968
Datum
3 reacties

Details

Klacht

2 en een halve week geleden een brief verstuurd ,maar helaas heeft de afzender hem niet ontvangen !!wel postcode en huisnummer van me zelf achterop gezet !
Hoe kan dit ?snap dat het druk is rond de kerst maar dit is wel heel erg lang.

Gewenste oplossing

Het vergoeden !
Zat namelijk een volle spaar kaart in ter waarde van €50.00
Wilde mijn zus verrassen met een boodschappenpakket van de plus supermarkt voor de kerst.(gezien ze niet zo veel te besteden heeft)
Geboden oplossing
Niks
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat uw briefpost nog altijd niet bezorgd is. Omdat het om reguliere briefpost zonder verzekering gaat, kan ik hiervoor geen vergoeding aanbieden. Wel geef ik graag een klacht voor u door.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Uw e-mailadres
    - Vanaf welke locatie heeft u de post verzonden? Dit is terug te vinden via postnl.nl/locatiewijzer
    - Aan welk adres is uw post verzonden?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Breederveld#1968
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Hartelijk dank voor de gegevens. Ik heb er een melding van gemaakt, we gaan hier nu in de toekomst beter op letten. Mocht de brief nog worden gevonden sturen wij deze uiteraard nog op.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen