Klacht POSTNL: Brief niet aangekomen

content Niet opgelost
Breederveld#1968

2 en een halve week geleden een brief verstuurd ,maar helaas heeft de afzender hem niet ontvangen !!wel postcode en huisnummer van me zelf achterop gezet !
Hoe kan dit ?snap dat het druk is rond de kerst maar dit is wel heel erg lang.

Het vergoeden !
Zat namelijk een volle spaar kaart in ter waarde van €50.00
Wilde mijn zus verrassen met een boodschappenpakket van de plus supermarkt voor de kerst.(gezien ze niet zo veel te besteden heeft)
Niks

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat uw briefpost nog altijd niet bezorgd is. Omdat het om reguliere briefpost zonder verzekering gaat, kan ik hiervoor geen vergoeding aanbieden. Wel geef ik graag een klacht voor u door.

- Uw e-mailadres
    - Vanaf welke locatie heeft u de post verzonden? Dit is terug te vinden via postnl.nl/locatiewijzer
    - Aan welk adres is uw post verzonden?

Breederveld#1968
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor de gegevens. Ik heb er een melding van gemaakt, we gaan hier nu in de toekomst beter op letten. Mocht de brief nog worden gevonden sturen wij deze uiteraard nog op.