Klacht POSTNL: Brief niet bezorgd, adres en postcode klopten.

Klachtnummer
# 390804
Gebruiker
geenidee#54
Datum
1 reactie

Details

De klacht

A4 enveloppe bij A.H. laten frankeren op donderdag 12-9 2019 en die is vandaag niet in ter Aar bezorgd, het is vandaag de 17-9 -2019

De oplossing

Graag zoeken naar de brief.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een brief heeft verzonden, maar dat deze tot op heden nog niet is aangekomen op de plaats van bestemming. Ik vind het erg spijtig om dit te vernemen en wil u hier mijn welgemeende excuses voor aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij alleszins voorstellen dat u graag de brief reeds bezorgd had gezien. Normaliter bezorgen wij alle post binnen één werkdag, maar er wil nog wel eens vertraging optreden. Dit is natuurlijk enorm vervelend, maar helaas niet altijd te voorkomen. Ik wil u daarom graag vragen om vandaag en morgen nog af te wachten. Mocht de brief dan nog steeds niet bezorgd zijn, dan registreren we uiteraard graag een klacht voor u. Hiervoor kunt u dan contact opnieuw contact opnemen met onze klantenservice.

    Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst nog vragen of klachten hebben over PostNL, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/klantenservice/.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen