Klacht POSTNL: Brief niet bezorgd, adres en postcode klopten.

geenidee#54

A4 enveloppe bij A.H. laten frankeren op donderdag 12-9 2019 en die is vandaag niet in ter Aar bezorgd, het is vandaag de 17-9 -2019

Graag zoeken naar de brief.

Bedankt voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een brief heeft verzonden, maar dat deze tot op heden nog niet is aangekomen op de plaats van bestemming. Ik vind het erg spijtig om dit te vernemen en wil u hier mijn welgemeende excuses voor aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij alleszins voorstellen dat u graag de brief reeds bezorgd had gezien. Normaliter bezorgen wij alle post binnen één werkdag, maar er wil nog wel eens vertraging optreden. Dit is natuurlijk enorm vervelend, maar helaas niet altijd te voorkomen. Ik wil u daarom graag vragen om vandaag en morgen nog af te wachten. Mocht de brief dan nog steeds niet bezorgd zijn, dan registreren we uiteraard graag een klacht voor u. Hiervoor kunt u dan contact opnieuw contact opnemen met onze klantenservice.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst nog vragen of klachten hebben over PostNL, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/klantenservice/.